المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الطهارة شطر الايمان فيديوو من قناة العفاسي بصوت مشاري العسيي


kansha_89
12-20-2006, 03:17 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ده فيديوو من قناة العفاسي اسمة الطهارة شطر الايمان ( انا الي سميته كده :D )
بصوت مشاري العيسي واهات مشاري راشد :D
الي الرابط
الطهارة شطر الايمان
http://topy.trustdot.info/AltaharaShatrAleman.avi
وانتظروا المزيد

kansha_89
12-20-2006, 07:09 PM
يا نهار ابيض 23 واحد يدخل وينزل ومفيش حد يرد علي موضوع كانشا :( :( :( :(

المؤمن
12-20-2006, 07:12 PM
جزاك الله خيرا.........ولكن نريد الإسراع بتنزيل فيديوهات رمضان اله يخليك :أفكر:

kansha_89
12-21-2006, 05:11 AM
ان شاء الله بس فين باقي الردود اااااااا اااااااا

Musleem
12-21-2006, 05:15 AM
:D اااااااا

kansha_89
12-21-2006, 06:49 PM
ان شاء الله سيتم وضع فيديوهات 1427 هـ قريبا جدا ان شاء الله بس انتوا ادعوا بس انا عارف اني عذبتكم معايا :o :أفكر: :(

الأقصى2
12-21-2006, 07:27 PM
في الانتظار
بارك الله فيك
جزاك الله الجنة

أحمد العفاسي
12-22-2006, 11:15 PM
شكراً

مستييين الباقي والجديد اللي بدون تواقع ;)

Meshary Rashed
12-23-2006, 01:40 PM
الله يخليك لينا
أنت البطل فى هذا المنتدى
ربنا يحميك

الرومي
12-23-2006, 02:52 PM
هذا الفيديو فيه مقطع للعفاسي يعلي صوته فيه ويظهر صوته كمقام غربي :أفكر:

kansha_89
12-23-2006, 05:32 PM
اي خدمة يا رجالة انتظروا المزييييييد.............!!!!!!

رزان
12-23-2006, 06:44 PM
طولت الغيييييبه يا كانشا ههههه ويييييين الفيديوات نبي فيديوات اكثر على قولة المثل (من طول الغيبات ياب الغنايم)

Meshary Rashed
12-24-2006, 11:29 AM
http://www2.0zz0.com/2006/12/24/08/84573701.gif

w.alzaher
12-27-2006, 08:12 PM
جزاك الله خيــــــــــــــر أخي العزيز

:) :) :) :)

kansha_89
12-28-2006, 04:33 AM
جزانا واياك وانتظر المفاجئات :D